سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت های مشاوره مدیریتی / مشاوران مدیریت

مشاوران مدیریت

زمانی که 500شرکت برتر دنیارا مشاهده می کنیم متوجه می شویم شرکت های مشاوره مدیریتی مانند  بوستون، باین، مک کنزی، دیلویت در این لیست قابل رویت است که این نشان دهنده پیچیدگی و سطح حرفه ای این شرکت ها دارد که توانسته اند جز 500شرکت برتر دنیا قرار بگیرند اما متاسفانه در داخل کشور ما، هیچ شرکت مشاوره مدیریتی جز 500شرکت برتر ایران قرار ندارد شاید یکی از اصلی ترین دلیل آن، عدم اعتقاد مدیران کشور به مشاور است چراکه هنوز خیلی از مدیران کشور، باتوجه به اینکه رشته های تحصیلی غیر مرتبط به حوزه کاریشان دارند اما مدیریت را یک کار تخصصی و حرفه ای نمی دانند و به مین دلیل است که شاید به هرکسی پیشنهاد جایگاه مدیریتیشود به سرعت قبول میکند.

شرکت های مشاوره مدیریتی

آری مدیریت بسیار پیچیده تر از  یک متخصص قلب و مغز و... است چرا که علاوه برمدیریت انسان ها به عنوان پیچیده ترین مخلوق عالم، باید همزمان منابع، تجهیزات، عملکرد و... را مدیریت کرد که این کارهای پیجیده، حتما از یک نفر برنمی آید مخصوصا با فضای پیچیده و سرعتی امروز.
البته در داخل کشورمان نیز شرکت های مشاوره تخصصی هستند که مشاوره های خاصی را ارائه می دهند اما شرکت های مشاوره همانند دنیا باید بتوانند کل عملکرد سازمان را رشد دهند و به اصطلاح یک شرکت مشاوره فول و چندکاره باشند. در میان شرکت های مشاوره داخلی، شرکت مشاوره مدیریتی هوشانیکی از پیشروترین شرکت های مشاوره مدیریتی می باشد که این شرکت شاید در آینده بتواند بخش کوچکی از این خلا را پرکند به شرط ها و شروطه ها.